English (en)

Klantenservice

Wij streven ernaar uitsluitend zeer goede kwaliteit te leveren en je verwachtingen steeds weer te overtreffen. Voor vragen zijn we goed bereikbaar via mail en per telefoon op 020-6168704. 

Mocht je onverhoopt een klacht hebben over onze levering, dan verzoeken wij je (indien mogelijk) het boeket of bloemstuk te komen tonen in de winkel en/of een foto met klachtomschrijving per e-mail te zenden aan info@bloemenweelde-amsterdam.nl. Vermeld hierbij het leveradres, de leverdatum en natuurlijk je contactgegevens. Het Fleurop klachtenprotocol (zie onderaan de pagina) hanteren wij voor klachtenafhandeling. 

Heb je een compliment? Die ontvangen we ook heel graag, op bovengenoemd adres!

Je ontvangt vrijwel altijd dezelfde dag een reactie. In geval van extreme drukte of vakanties reageren we uiterlijk binnen 5 werkdagen. Bij spoed kun je ons natuurlijk ook telefonisch bereiken op 020-6168704

 

Protocol klachtenafhandeling
Klacht Voorwaarde
Niet geleverd, algemeen Reactie binnen 1 week
Niet geleverd, algemeen Reactie binnen 1 week
Te laat geleverd Reactie binnen 2 dagen
Te vroeg geleverd Reactie binnen 2 dagen
Kwaliteit niet goed Toonbare reactie binnen 7 dagen
Onvolledige levering Reactie binnen 2 dagen
Overige klachten Reactie binnen 2 dagen

 

Created by Trefnet    Powered by Shark CMS